Helista meile: +372 53 007 883
Tasuta tarne alates 100€

Miks valida Honda robotniiduk?

Robotniidukite valik laieneb aasta-aastalt. Valik laieneb nii tootjate poolelt kui ka erinevate tehnoloogiliste lahenduste poolest.

Esmapilgul võib see silma särama lüüa, sest valik suureneb ning erinevaid lahendusi tuleb järjest juurde.

Kuid robotniiduki soetamisest mõtlev potentsiaalne ostja peaks hetkeks peatuma ning mõtlema suurelt, pikema perspektiiviga. Milline on tehniline tugi, nõustamine, järelteenindus? Originaalsete varuosadega, regulaarselt hooldatud ja hoolitsetud robotniiduk teeb oma tööd ostuhetkest järgmised 15 aastat kindlast. Milline on soetatava robotniiduki müüja hooldusvõrgustik? Kus asub lähim? Kas nad on oma ala spetsialistid? On nad koolitatud? Milline on nii kuluosade, kui ka vajadusel varuosade saadavus?

 

Kuna robotniiduki puhul on tegemist ikkagi tehnilise seadmega, siis vajab see hooldust, kuluosade väljavahetamist, aeg-ajalt tarkvara uuendusi ning diagnostikat. Aastate pärast vajab robotniiduk kindlasti ka mõningast remonti või varuosi. Vajalike varuosade saadavus ning nende tarneajad kevad-suvisel perioodil, kui robotniiduk teeb aktiivselt tööd, on esmatähtsad tegurid, millele võiks juba ette mõelda. Enne robotniiduki ostu tasuks müüjaga sel teemal vestelda, sest pikad varuosa tarned võivad valmistada paraja pettumuse. Ebameeldiva olukorra võivad tekitada ka pikad vahemaad, näiteks müüja on pealinnas, aga Teie hoolt vajav robot Lõuna-Eestis. Kahjuks on ka müüjaid, kes keskenduvad ainult toote müügile ja varuosi peale garantiiperioodi ei pakugi.

 

Honda Miimo robotniiduki puhul saab olla kindel selles, et originaalseid varuosi saab veel vähemalt kümme aastat pärast niiduki soetamist. Honda esinduste võrgustik Eestis on suhteliselt lai ning abi ei pea vajadusel kaugelt otsima. Lisaks sellele on mitmetel Honda Miimo mudelitel ka funktsioon, mille abil saab edasimüüja kliendi nõusolekul Miimoga ühenduse distantsilt, läbi mobiilirakenduse.


Honda varuosasüsteemist on tänagi veel võimalik vajadusel tellida varuosi esimese põlvkonna mudelitele ehk 13 aastat pärast nende tootmise alustamist. Sest need robotniidukid on ikka veel tegemas oma tööd ning vajavad vahetevahel mõne detaili parendamist või väljavahetamist.

 

Honda kasutab siiani töökindlaimat tehnilist lahendust Miimo maksimaalselt tõhusaks töötamiseks ehk piirdekaabli, erinevate andurite ning tarkvara koostööd. See on olnud siiani lihtsaim ning töökindlaim lahendus. Piirdekaabel määrab täpselt ära lubatud niiduala ning meie kogemustega spetsialistid panevad piirdekaabli paika vajadusel kasvõi sentimeetri täpsusega.

 

Tänasel päeval, kui järjest rohkem robotniidukeid on juba „juhtmevabad“, võib piirdekaabliga lahendus tunduda aegunud tehnoloogiana, kuid kogemus on näidanud, et täna ning lähema aasta-paari jooksul on see Eestis kõige toimivam lahendus. See lahendus töötab sõltumata asukohast või muudest teguritest, mis mõjutavad „kaablivaba“ tehnoloogiat. Enda kogemusest saame ka öelda, et kaablite paigaldamine spetsiaalse masinaga on kiirem ja täpsem võrreldes ilma kaablita robotniiduki seadistamisega. Kindlasti tasub robotniiduk soetada koos paigaldusteenusega, sest Teie ülesandeks jääb vaid juhendada ning näidata aias, kus robotniiduk oma tööd peab tegema ning kuhu pole vaja minna. Lisaks jagame omapoolseid soovitusi ning teeme väikese koolituse, kuidas masinat kasutada.

 

Honda asutaja, Soichiro Honda üks moto on  „Help people get things done“ ehk aitame inimestel asjad ära teha. Sellest motost kantuna on ka Miimo mõte, et muru niitmine peab olema võimalikult lihtne, et rõõm niidetud murust ei muutuks peavaluks või koormavaks tegevuseks. Robotniiduk on muruniiduk ja muru niitmine on lihtne. Lihtne on ka Miimo hooldamine. Terade vahetamine on kõigile jõukohane ja puhas, sujuv disain võimaldab vähese vaevaga tolmuse seadme sära taastada, piisab ainult niiskest lapist.