| Tüüp | 4 silindriga DOHC | |||
| Kubatuur (cm³) | 2354 | |||
| Kolvi läbimõõt ja käik, mm | 87 x 99 | |||
| Max. pöörded, p/min | 5000 – 6000 | |||
| Võimsus, hj / kW | 115 / 84,6 | |||
| Jahutussüsteem | Vesijahutus | |||
| Toitesüsteem | Programmeeritud sissepritse PGM-FI | |||
| Süütesüsteem | Elektrooniline PGM-IG | |||
| Heitgaasi väljalase | Sõukruvi rumm | |||
| Ülekande arv | 2,14 | |||
| Generaator | 40A | |||
| Sõukruvi mõõdud, tollides | Valikuline | |||
| Õlirõhu hoiatus | + | |||
| Ülekuumenemise hoiatus | + | |||
| Pöörete piiraja | + | |||
| Avariistopplüliti | + | |||
| Vee/kütuse eraldaja | Integreeritud | |||
| Käivitus | Elektriline | |||
| Juhtimine | Distants | |||
| Mootori tõstmine | Elektriline | |||
| Üldpikkus, mm | 913 | |||
| Üldlaius, mm | 618 | |||
| Üldkõrgus, mm | 1688 | |||
| Ahtripeegli kõrgus, mm | 508 | |||
| Kuivkaal, kg | 218 | |||
HONDA BF 115 J LRU
VÕIMAS NING SUJUV. BF 115 mudeli kiirus ja kiirendus on võrreldavad 2-taktilise mootori omadega. See mootor tagab tõeliselt sujuva juhitavuse tänu programmeeritud sissepritsele (PGM-FI), kahe tasakaalustusvõlli süsteemile ning mootori alaossa viidud hoorattale, muutes vibratsiooni pea olematuks.
IGA PIISK ON OLULINE. Honda PGM-FI süsteem optimeerib õhu-kütuse suhte ning sissepritse ajastuse, mille tulemusel põletab mootor sõites umbes 30% vähem kütust kui tavalised 2-taktilised mootorid. Ning kui sõidate madalatel pööretel, on kokkuhoid peaaegu 90%!
TÕELINE USALDUSVÄÄRSUS. Selle mudeli konstruktsioon põhineb Honda Accordi töökindlal 2,3-liitrisel mootoril, sisaldades mitut selle läbiproovitud ja katsetatud komponenti. Elektrooniline juhtplokk jälgib kõiki mootori parameetreid, sealhulgas selle ülekuumenemist, mootoripöördeid ja õli temperatuuri, tagades seeläbi tõrgeteta sõidu ning optimaalse jõudluse.
O Digitaalne süüde, mis tagab optimaalse toite
O Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
O Otseläbivooluga poolkerakujuline põlemiskamber
O Sisselaskemüra summutus
O 40-amprine laadimisvõimsus – piisav pardasüsteemide toiteks
O Elektrooniliselt jälgitav mootor
O Elektriline trimm ja kallutamine
O Õlisurve märgutuli
O Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
O Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
O Hermeetiliselt suletud starter
O SOHC 4 klapiga plokikaas